Goed onderwijs, goed klimaat, goede zorg. D66 krijgt het voor elkaar.
Word lid van de enige progressieve partij die durft samen te werken.

Vragen?

Meer weten over het lidmaatschap? Belt u dan met een van onze medewerkers op 070-3566066 of stuur een e-mail naar ledenadministratie@d66.nl.

Als D66-lid:

1. Kunt u meepraten en –stemmen over de koers van D66 tijdens onze landelijke en regionale ledencongressen
  2. Heeft u toegang tot exclusieve evenementen die wij organiseren zoals de Nieuwe Ledendag in de Tweede Kamer
  3. Kunt u gebruik maken van het brede aanbod aan opleidingen en trainingen dat wij binnen de vereniging bieden
  4. Ontvangt u drie keer per jaar ons ledenmagazine Democraat

Hoeveel moet ik betalen?

Als politieke vereniging zijn wij in grote mate afhankelijk van de contributie van onze leden. Zo kunnen wij blijven investeren in onze partij en het D66-geluid nog sterker laten horen. Wij vragen om een minimumbijdrage van €66,- voor D66-leden en €25,- voor leden met een combi-lidmaatschap. Meer geven kan uiteraard ook. Hulp nodig bij het bepalen van de hoogte van uw bijdrage? Het congres heeft een richtlijn opgesteld. Uw steun wordt gewaardeerd!

Betalen via automatische incasso

D66 geeft de voorkeur aan contributiebetaling via automatische incasso. U kunt per jaar of per kwartaal betalen en vanaf een contributie van 180 euro per jaar, ook per maand. Contributiebetalingen via acceptgiro kunnen alleen per jaar.

Hoeveel moet ik betalen?

Betalen via automatische incasso